Pengumuman!!


Salam semua! Saya ingin maklumkan bahawa saya ada 2 blog iaitu NiKubes.Com dan yang sekarang ni.. berkunjungla dimana yang anda suke suki.. ^_-

Saturday, December 13, 2008

Mencari Tempat Belajar

Salam semua, wokey.. Buat masa ni Nikubes sentiasa berada dirumah online je selalu.. Membuat kajian mengenai laman web ni, maklumlah ni lah hobi Nikubes buat masa ni..mana la tahu one day hobi Nikubes akan bertukar-tukar siapa tahu kan?

Okeh, pertama Nikubes nak tanya la pada pembaca semua..dimana tempat belajar yang sesuai untuk belajar mengenai perniagaan di laman web ini? Siapa yang patut Nikubes temui? Selain belajar berniaga di internet Nikubes juga ingin belajar membuat laman web.. mengenai kecantikan dengan kata lain membuat layout, theme dan sebagainya. Jika pembaca tahu boleh la bagitahu Nikubes pada ruangan komen dibawah ye.. Kalau boleh dalam masa terdekat ni, sebab nak buat survey dahulu sebelum memulakan pengajian. ok..

4 comments:

Itminaan said...

Salam Singgah...
Ehm,kalau nak cari tempat pengajian, i dont i'd know. But...kalau awak dah jumpa, awak bagitahu la kat saya juga. Coz...someone in my family nak buat jugak bisnes internet ni. She's only 16, so....access tak seberapa la.Need some help from mane2 expert. Ok, teruskan pencarian awak ya!

Nikuve's said...

ou.. dia nak belajar mengenai ape tu?

Itminaan said...

Sorry, baru baca reply ni tadi.
Dia nak belajar macam mana nak buat bisnes melalui internet.
We are girl...so...tak nak la bergiat diluar, try to do it from home.More protected dari segi aurat.Hope boleh kongsi ilmu or anything dengan saudara.

Nikuve's said...

insyaAllah.. btw, sy pun baru tecari2 dan sedang mula belajar ni.. huhu.. boleh lihat di Nikubes.com..