Pengumuman!!


Salam semua! Saya ingin maklumkan bahawa saya ada 2 blog iaitu NiKubes.Com dan yang sekarang ni.. berkunjungla dimana yang anda suke suki.. ^_-

Monday, December 1, 2008

Geram Sangat-sangat!


Haaaaaaihhh.. geramnya.. adoi.. haiey.. huh! hosting ni tak habis-habis buat hal la.. laman web saya nikubes.com dan sebelumnya, semuanya 'down' again and again. Bila nak stabil ni?!! Geram sangat-sangat!! Tetapi nasib baik ada blog pada blogger nih..senang sikit nak meluahkan perasaan berbanding guna hosting sendiri.. Sebenarnya ada perkara yang saya rahsiakan, hosting saya ni kerap kali 'down' kerana ia hosting *******..hahahaha!! Memang la kerap 'down' lol!!

Saya ni sebenarnya tak ada duit nak beli hosting sendiri, bajet sebenarnya dalam RM50-RM100 setahun (Linux Shared). Saya dah banyak buat survey, ada yang murah tetapi masalahnya saya lihat website yang hosting dibawah hosting tersebut kebanyakannya 'down' belaka. Apa saya nak buat sekarang, terpaksa la telan walaupun terasa pahit. Ohh tidak!! sampai bila ku harus begini??!! nama domain dah ada tinggal cari hosting je.. ada siapa-siapa boleh tolong?? Tapikan, personally saya tidak mahu orang tolong saya..nak berdikari je.. tapi tu la..nak sara hidup sendiri pun tidak lepas ni pula nak beli hosting berbayar...lupakanlah..

Namun saya akan nekad suatu hari nanti akan ku cari hosting berbayar guna duit sendiri, insyaAllah.. mudah-mudahan Allah s.w.t memberkati usaha saya ini.. haih, rasa lega sikit bercoret kat sini.. ahahahaha!!!

0 comments: