Pengumuman!!


Salam semua! Saya ingin maklumkan bahawa saya ada 2 blog iaitu NiKubes.Com dan yang sekarang ni.. berkunjungla dimana yang anda suke suki.. ^_-

Friday, December 12, 2008

Hosting Percuma untuk Percubaan!

Marey!! Marey!!.. Mai sini semua.. Saya ingin memaklumkan, kawan saya baru beli hosting dan dia ingin mencuba hosting dia sama ada stable atau tidak. Haa..saya ingin mengambil peluang ini untuk memberi hosting ini untuk percubaan kepada sesiapa yang berminat. Maklumat hosting adalah seperti berikut = 50MB ruangan storan & 5000MB ruangan bandwidth dan mengandungi fungsi setiap satu iaitu domain tambahan, MySQL database, email, dan banyak lagi!

Jika ada sesiapa berminat boleh saja memohon dengan mereply maklumat anda dibawah.

atau

emailkan kepada - hamizan_hazwan(at)yahoo.com

sila replace (at) dengan @

format memohon adalah seperti berikut:

Domain anda:
Nama anda (8 karakter maximum):
Email:

Sebarang pertanyaan boleh diajukan dibawah..
hosting ini sesuai untuk membuat Blog sahaja..
dan Hosting ini terhad kepada 3 orang yang terawal! Jadi Cepat memohon sebelum terlambat!

0 comments: