Pengumuman!!


Salam semua! Saya ingin maklumkan bahawa saya ada 2 blog iaitu NiKubes.Com dan yang sekarang ni.. berkunjungla dimana yang anda suke suki.. ^_-

Monday, November 24, 2008

Pertukaran Blog



Salam, hari ini saya bertekad untuk menulis pada 2 dua blog personal saya. Iaitu menulis pada Blog sekarang ini iaitu NiKube @ Blogger dan Uoasis.Com. Kedua-dua blog ini akan dicoretkan berbagai-bagai ini kandungan yang rasa saya ingin dimasukkan.


Uoasis.Com

Kenapa saya menggunakan kedua-dua? Tidak guna salah satu? Jawapannya kerana saya mengalami masalah dengan webhosting jika menggunakan domain Uoasis.Com. Jika menggunakan Blogger, tiada masalah mengenai webhosting..kerana blogger ini merupakan ruangan khas yang diberi oleh pihak Google kepada umat manusia di seluruh dunia. Jika menggunakan domain Uoasis.Com terpaksalah saya mencari hosting berbayar, naik pening dibuatnya.. tiada masa untuk semua itu. Tetapi insyaAllah pada suatu hari nanti saya akan kembali kepada domain sendiri apabila tiba masa yang sesuai, insyaAllah..

0 comments: