Pengumuman!!


Salam semua! Saya ingin maklumkan bahawa saya ada 2 blog iaitu NiKubes.Com dan yang sekarang ni.. berkunjungla dimana yang anda suke suki.. ^_-

Thursday, November 27, 2008

Blog Uoasis.com 'down' lagi


Haih, malam ni try la nak cek blog Uoasis.Com.. tetibe tidak boleh 'access' pulak dah..aisey.. Ni la dia gara-gara guna hosting yang tiada jaminan dan kualiti, akhirnya tak boleh masuk.. hummm macam mana ye nak selesaikan masalah nih??

Ada apa-apa cadangan yang bernas tak kawan-kawan?? Tak puas hati la.. hosting sekarang ni.. selalu je 'down'.. Sebenarnya saya dah buat banyak 'survey' pada kebanyakan webhosting yang terdapat di Malaysia ni.. tapikan belum jumpa yang serasi. Ada yang ruangan simpanan dah bagus tapi ruangan bandwidth pulak yang kecil.. ada webhosting dari Baithost.com.my saya rasa pilihan saya yang ni.. tak tahu lagi. Lihat pada package yang di tawarkan RM100 mengandungi 10GB space dan 100GB bandwidth.. rasa-rasanya ok tak?? Adakah ia berpatutan?? Jika kawan-kawan ada cadangan bernas, sila nyatakan pada komen dibawah ye..

0 comments: