Pengumuman!!


Salam semua! Saya ingin maklumkan bahawa saya ada 2 blog iaitu NiKubes.Com dan yang sekarang ni.. berkunjungla dimana yang anda suke suki.. ^_-

Friday, November 28, 2008

Masih tercari-cari

hum.. hari ni dah masuk 3 hari laman web dan blog pemulis tidak kembali normal.. Rasanya mana satu penyelia webhosting yang ingin dipilih? Setakat ini penulis hanya mampu cari yang sederhana untuk mengehost laman web/blog di hosting. Antara hosting yang menjadi pilihan ialah Internet-Webhosting.Com, BaitHost.Com.My, Mercumaya.Net. Penulis tidak pasti yang mana lebih baik, tetapi penulis ada buat beberapa pemerhatian pada sebahagian laman web/blog ada yang guna Internet-webhosting dan Mercumaya. Kedua - dua penyelia hosting ini antara yang terbanyak memiliki pelanggan tetapi jika menduduki tangga yang TOP di Malaysia ialah Internet-webhosting, iaitu tangga ke 5.

Tetapi dari segi harga dan service yang ditawarkan di Intenet-webhosting ia mahal sikit bagi penulis, Mercumaya lebih murah berbandingnya..walaubagaimanapun pemilihan ini akan berubah mengikut keadaan.. Haih.. lihatlah macam mana nanti.. fenin-fenin..

2 comments:

ONEXOX PLAN said...

member aku ramai yang pkai internet-webhosting.. ko kate mahal skit kan? tp member² aku cakap servis die tip top..

Nikuve's said...

mmg jauh memikir nak pakai internet-webhosting, betul service dia mmg bagus, tapi tu la.. masalahnya kekurangan modal skrg ni.. tgh pening lagi ni sbnrnya..

tQ for respons ^_^