Pengumuman!!


Salam semua! Saya ingin maklumkan bahawa saya ada 2 blog iaitu NiKubes.Com dan yang sekarang ni.. berkunjungla dimana yang anda suke suki.. ^_-

Thursday, January 15, 2009

Letihnyer

Masa saya menulis blog ni.. terasa amatlah letih campur dengan penat.. aduhai.. letih sungguh lepas jadi student KTT nih.. minggu depan dah nak start exam nih.. maka bersiap sedialah untuk ke medan peperangan.. yezza..

Hurm.. nak borak ape lagi ni eh? Masa saya sedang menulis ni.. sambil-sambil buat assignment gak.. sebab bohsan sih.. kekadang tu ada gak tengok-tengok biz saya di baitulbytes serta buat iklan.. orang kata sambil menyelam minum air.. tak gitu?..

btw, saya enjoy juga masuk KTT ni.. sebab jumpa dengan member-member yang sporting dan gemar membuat lawak.. jawabnyer pecah perut la... ngeh3.. lecture BI kami pun boleh tahan sportingnya.. sambil belajar buat lawak... so far alhamdulillah besh gak KTT ni... enjoy beb..
enjoy-enjoy juga.. tuntutan agama jangan lupe..

Wslm & tata..

0 comments: