Pengumuman!!


Salam semua! Saya ingin maklumkan bahawa saya ada 2 blog iaitu NiKubes.Com dan yang sekarang ni.. berkunjungla dimana yang anda suke suki.. ^_-

Saturday, January 10, 2009

Bosan nya

Adui.. bosannya hari ni.. saya tak tahu nak buat ape... tension pun ade.. ngeh3.. btw.. hari Isnin ni saya akan masuk Kolej Teknologi Timur (KTT).. insyaAllah.. Ada rasa gak bedebar.. tapi biasa la tu pertama kali nak masuk kan? Minta prosesnya berjalan dengan lancar insyaAllah... ni pasni nak pi kedai gunting rambut jab.. rambut dah mula panjang..then nak pergi cari seluar slack.. songkok.. kasut dan banyak lagi..

Rasanya macam malas la nak duk pada hostel dia.. takut ada masalah sosial.. lagipun KTT ni dekat aje dengan rumah.. kira boleh ulang alik aje.. tapi tula kenderaan pulak bermasalah.. haih.. adik lagi nak pi sekolah.. kena guna kereta jugak tuh.. Sekarang ni saya tengah fikirkan jalan macam mana nak ulang alik pi kolej nih... pening-pening...

p/s: maaf coretan kali ni santai sikit.. aha

2 comments:

umairah said...

taw ke duk hostel yg dkt mne?

NiKuBe's said...

em.. sy taktau duk hostel mana..
kat mana ye?